ODKAZ: https://www.skoleni-kurzy.eu/kurz-57930



Kurz: Autodesk 3DS MAX – pokročilé techniky a vizualizace


Tento kurz již byl smazán


Tento kurz pořádala firma: © NICOM, a.s. - Brno-střed
 



Další podobné školení nebo kurzy:

  • Podobný kurz     Praha  
    (??)   Autodesk 3DS MAX – kurz - NICOM, a.s.

    - ... cena: 8.990 CZK /Kurz (10.878 CZK /Kurz včetně DPH)


  • Podobný kurz     Brno - Jihomoravský  
    (??)   Autodesk 3DS MAX – kurz - NICOM, a.s.

    - ... cena: 8.990 CZK CZK/Kurz (10.878 CZK CZK/Kurz včetně DPH) ...Jiná měna platby za kurz : CZK CZK/Kurz









  • Popis kurzu
    Autodesk 3DS MAX – pokročilé techniky a vizualizace - s certifikátem


    Lektoři kurzu

    Lektoři z firmy: NICOM, a.s.


    [Kurz] Program kurzu (obsah přednášky/semináře/rekvalifikace/studia) ...


    Základní informace

    Kurz 3ds Max – pokročilé techniky a vizualizace je zaměřen na prohloubení základních znalostí programu. Hlavními tématy kurzu jsou pokročilé modelovací a texturovací techniky a jejich efektivní využití při práci, profesionální render a jeho optimalizace, realistické svícení, kompozice a finální úpravy.


    Pro koho je kurz určen


    • Kurz je určen všem 3d grafikům, kteří chtějí posunout své dovednosti na profesionální úroveň.

    • Pro absolvování kurzu byste měli mít znalosti alespoň na úrovni našeho základního kurzu .

    • Ať už chcete tvořit profesionální vizualizace, které prodají vaše myšlenky klientů, nebo se chystáte vytvářet hry či animace, pak j tento kurz určen právě pro vás.



    Studijní materiály



    • CZ literatura není dostupná




    • Doporučujeme volitelně za příplatek AOTG – oficiální Autodesk tréninkové materiály – nutno objednat předem (materiály jsou v ENG jazyce, včetně praktických příkladů, kontaktujte nás)







    • Časopis IT CAD (.cad.cz) – mediální partner




    Autodesk Certifikace – staňte se profesionálem!

    Zhodnocení ke 20. výročí trvání 3DS Max. Jak tuto dobu hodnotí jeho zakladatel Gary Yost, můžete shlédnout na area.autodesk.com/inhouse/videos/gary_yost_interview.


    Po celou dobu kurzu je pro vás připraveno bohaté občerstvení a kvalitní káva.


    Úvod a zopakování nezbytných funkcí



    • Zopakováním nejdůležitějších postupů a principů práce v 3d prostředí si zajistíme od začátku hladký průběh celého kurzu .





    Parametrické modeloví a efektivní využití modifikátorů / Modify list



    • Nedestruktivní a plně editovatelné metody a postupy modelování Vám usnadní pozdější úpravy Vašich modelů a ušetří tak spoustu času a nervů





    Amorfní modelování a kompozice komplexních scén / Freeform modeling



    • Zabudované sochařské nástroje jsou velmi efektivním řešení při tvorbě terénu a úpravě okolí





    Kreslení na povrch modelu přímo v prostředí 3ds Max /Viewport Canvas
    Mapování textur na složité povrchy / UVW Unwrap



    • UV mapování a rozbalování modelů k texturování posune vizuální podobu Vašich modelů minimálně o třídu výše.





    Tvorba a využívání procedurálních textur / Slate material editor
    Částicové efekty


    • Sníh, déšť, a další efekty přidají vašim vizualizacím dynamiku a realistický pocit z výsledné scény.



    Vizualizace oživené lidmi / Populate


    • Zalidněním Vaší vizualizace rozhodně vzbudíte větší pozornost a dostanete nenahraditelné lidské měřítko.



    Animované vizualizace od A do Z / Sequencer
    Všechny varianty scény na jednom místě /State Sets


    • Organizujte různé varianty osvětlení a nastavení scény přehledně a na jednom místě tak, aby bylo možné kdykoliv vyvolat stu správnou bez toho, aniž byste muselo tutéž scénu ukládat několikrát dokola.



    Fyzikálně založené svícení


    • Využívání obrázků pro účely osvětlení je stále populárnější metodou, hlavně kvůli své ohromné jednoduchosti. Jak správně použít HDRi mapy pro osvětlování scény co dalšího je třeba znát v případě fyzikálního nastavení světel bude tématem této kapitoly.



    Analýza osětlení
    Realistické renderování


    • Nastavení scény pro renderování s Nvidia Mental ray a graficky akcelerovaným, fyzikálně korektním Nvidia iray rendererem Vás zajisté pohltí.



    Finální kompozice


    • Po desítkách hodin renderu je těžké něco změnit. Pokud ale budete mít výstup kvalitně rozdělený na vrstvy, tak se dá v kompozici upravovat ledacos během chvilky.



    ZDARMA INDIVIDUÁLNÍ KONZULTACE V RÁMCI ABSOLVOVANÉHO OBSAHU KURZU



    ODKAZ: https://www.skoleni-kurzy.eu/kurz-57930



    Poslední aktualizace: 2024-01-01 16:04:19

    NICOM, a.s.
    skoleni-kurzy.eu