[Kurz] Program kurzu (obsah přednášky/semináře/rekvalifikace/studia) ...
Základní informace
Kurz 3ds Max – pokročilé techniky a vizualizace je zaměřen na prohloubení základních znalostí programu. Hlavními tématy kurzu jsou pokročilé modelovací a texturovací techniky a jejich efektivní využití při práci, profesionální render a jeho optimalizace, realistické svícení, kompozice a finální úpravy.
Pro koho je kurz určen
- Kurz je určen všem 3d grafikům, kteří chtějí posunout své dovednosti na profesionální úroveň.
- Pro absolvování kurzu byste měli mít znalosti alespoň na úrovni našeho základního kurzu .
- Ať už chcete tvořit profesionální vizualizace, které prodají vaše myšlenky klientů, nebo se chystáte vytvářet hry či animace, pak j tento kurz určen právě pro vás.
Studijní materiály
-
CZ literatura není dostupná
-
Doporučujeme volitelně za příplatek AOTG – oficiální Autodesk tréninkové materiály – nutno objednat předem (materiály jsou v ENG jazyce, včetně praktických příkladů, kontaktujte nás)
- Časopis IT CAD (.cad.cz) – mediální partner
Autodesk Certifikace – staňte se profesionálem!
Zhodnocení ke 20. výročí trvání 3DS Max. Jak tuto dobu hodnotí jeho zakladatel Gary Yost, můžete shlédnout na area.autodesk.com/inhouse/videos/gary_yost_interview.
Po celou dobu
kurzu je pro vás připraveno bohaté občerstvení a kvalitní káva.
Úvod a zopakování nezbytných funkcí
Parametrické modeloví a efektivní využití modifikátorů / Modify list
Amorfní modelování a kompozice komplexních scén / Freeform modeling
Kreslení na povrch modelu přímo v prostředí 3ds Max /Viewport Canvas
Mapování textur na složité povrchy / UVW Unwrap
Tvorba a využívání procedurálních textur / Slate material editor
Částicové efekty
- Sníh, déšť, a další efekty přidají vašim vizualizacím dynamiku a realistický pocit z výsledné scény.
Vizualizace oživené lidmi / Populate
- Zalidněním Vaší vizualizace rozhodně vzbudíte větší pozornost a dostanete nenahraditelné lidské měřítko.
Animované vizualizace od A do Z / Sequencer
Všechny varianty scény na jednom místě /State Sets
- Organizujte různé varianty osvětlení a nastavení scény přehledně a na jednom místě tak, aby bylo možné kdykoliv vyvolat stu správnou bez toho, aniž byste muselo tutéž scénu ukládat několikrát dokola.
Fyzikálně založené svícení
- Využívání obrázků pro účely osvětlení je stále populárnější metodou, hlavně kvůli své ohromné jednoduchosti. Jak správně použít HDRi mapy pro osvětlování scény co dalšího je třeba znát v případě fyzikálního nastavení světel bude tématem této kapitoly.
Analýza osětlení
Realistické renderování
- Nastavení scény pro renderování s Nvidia Mental ray a graficky akcelerovaným, fyzikálně korektním Nvidia iray rendererem Vás zajisté pohltí.
Finální kompozice
- Po desítkách hodin renderu je těžké něco změnit. Pokud ale budete mít výstup kvalitně rozdělený na vrstvy, tak se dá v kompozici upravovat ledacos během chvilky.
ZDARMA INDIVIDUÁLNÍ KONZULTACE V RÁMCI ABSOLVOVANÉHO OBSAHU KURZU