Lektoři z firmy: NICOM, a.s.
Přihlašte se na kurz do konce března 2014 a získejte profesionální zkoušky až do hodnoty 200 € ZDARMA! Předpokládané znalosti Tento kurz je určen pro začínající uživatele, kteří se chtějí dozvědět o 3D prostředí a chtějí používat 3ds Max pro samostatné navrhování. Doporučujeme: pracovní znalosti se základními CAD systémy, jako je Autodesk AutoCAD a znalost OS Microsoft Windows. Pro koho je kurz určen Autodesk 3Ds MAX je určen pro nové uživatele v oblasti 3D modelovaní a vizualizace. Ať už jste architektem, návrhářem, stavebním inženýrem nebo specialistou na vizualizace, software Autodesk 3ds Max 2012 vám nabídne výkonnou a integrovanou sadu nástrojů pro rapidní tvorbu různých verzi návrhů či analýzu denního osvětlení. Tvořte působivé vizualizace pro snazší návrh, ověřování a také demonstrovaní vašich projektů. Více informací o 3Ds Max získáte zde . 3ds_max_brochure.pdf. Kurz je zařazen do systému celoživotního profesního vzdělávání ČKA (2 body). Garant kurzů Autodesk Ing. Michal Spielmann Studijní materiály volitelne za příplatek Mistrovství v Autodesk 3ds MAX volitelně za příplatek AOTG - oficiální Autodesk tréninkové materiály - nutno objednat předem (materiály jsou v ENG jazyce, včetně praktických příkladů, přejdi na seznam materiálů ZDE). časopis CAD (.cad.cz) - mediální partner V loňském roce oslavil 3DS Max 20. výročí trvání. Jak tuto dobu hodnotí jeho zakladatel Gary Yost, můžete shlédnout na area.autodesk.com/inhouse/videos/gary_yost_interview. Délka kurzu 3 dny (24 výukových hodin - NEJLEVNĚJŠÍ HODINA NA TRHU!) Autodesk Certifikace - otestujte se v NICOMu! Nejčastější dotazy ke kurzům Dárkové poukazy na libovolné počítačové kurzy. Začínáme Uživatelské prostředí Vytváření a modifikace základních objektů Scény Transformace Organizace objektů a scén Soubory projektů Modelování Typy geometrických objektů 3D parametrické objekty Základní modifikace Klonování objektů Poly modelování Vytváření tvarů Editace spline Vytváření objektů ze spline Používání kompozitních objektů Osvětlení Typy světel Nastavení a nástroje osvětlení Simulace slunce Světelné efekty Stavy scén Základy animací Základy animací Vytvoření klíčových snímků Úprava průběhu animace pomocí křivek Alternativní animační metody Materiály Práce s editorem materiálů Typy materiálů Použití předdefinovaných ProMateriálů Mapování Rendrování Rychlý render Nastavení renderingu Raytracing a Radiozita Úvod do Mental Ray Dávkové renderování časopis CAD (.cad.cz) - mediální partner |