ODKAZ: https://www.skoleni-kurzy.eu/kurz-58559



Kurz: Autodesk Maya – základní kurz


Tento kurz již byl smazán


Tento kurz pořádala firma: © NICOM, a.s. - Brno-střed
 



Další podobné školení nebo kurzy:

  • Podobný kurz     Praha  
    (??)   Autodesk Maya – úvod do 3D - NICOM, a.s.

    - ... cena: 19.990 CZK /Kurz (24.188 CZK /Kurz včetně DPH)


  • Podobný kurz     Praha  
    (??)   Autodesk Maya – úvod do 3D - NICOM, a.s.

    - ... cena: 19.990 CZK CZK/Kurz (24.188 CZK CZK/Kurz včetně DPH) ...Jiná měna platby za kurz : CZK CZK/Kurz


  • Podobný kurz     Brno - Jihomoravský  
    (??)   Autodesk Maya – úvod do 3D - NICOM, a.s.

    - ... cena: 19.990 CZK CZK/Kurz (24.188 CZK CZK/Kurz včetně DPH) ...Jiná měna platby za kurz : CZK CZK/Kurz









  • Popis kurzu
    Autodesk Maya – základní kurz - s certifikátem


    Lektoři kurzu

    Lektoři z firmy: NICOM, a.s.


    [Kurz] Program kurzu (obsah přednášky/semináře/rekvalifikace/studia) ...


    Pro koho je kurz určen



    • Kurz Autodesk Maya je určen zejména novým uživatelům v oblasti 3d grafiky, kteří chtějí vytvářet 3d modely, textury a materiály, virtuální prostředí a animace.





    Studijní materiály



    • CZ literatura není dostupná




    • Doporučujeme volitelně za příplatek AOTG – oficiální Autodesk tréninkové materiály – nutno objednat předem (materiály jsou v ENG jazyce, včetně praktických příkladů, kontaktujte nás)







    • Časopis IT CAD (.cad.cz) – mediální partner




    Autodesk Certifikace – staňte se profesionálem!
    Po celou dobu kurzu je pro vás připraveno bohaté občerstvení a kvalitní káva.


    Přehled kurzu
    Navigace ve 3d prostoru (úvod)




    • Prostředí programu Maya

    • Vytvoření Maya projektu

    • Práce se soubory

    • Typy zobrazení a výběrů

    • Transformace objektů

    • Používání komponent

    • Objekty ve scéně

    • Skupiny a řídící objekty

    • Hotbox menu



    Modelování (úvod)




    • Vytvoření referenčních podkladů

    • Polygonální modelování

    • Využití symetrie

    • Křivkové (NURMBS) modelování

    • Hierarchie modelu

    • Sochařské nástroje



    Materiály a textury (úvod)




    • Základní práce s materiály

    • Využití materiálových kanálů

    • Přiřazení více materiálů k objektu

    • Procedurální textury

    • Základní práce s UV

    • Použití textur

    • Přidání nerovností a materiálových efektů





    ZDARMA INDIVIDUÁLNÍ KONZULTACE PO UKONČENÍ KURZU

    #


    Rigování (vytváření animačních ovladačů)




    • Kontrolní objekty a skupiny

    • Práce s těžištěm objektů a orientace (Pivot)

    • Vytváření ovladačů

    • Ovládání geometrie (Skinning)

    • Vytvoření ovladačů Inevrzní Kinematiky

    • Příprava ovladačů k animaci



    Animace




    • Nastavení animací

    • Klíčové snímky

    • Animační křivky

    • Animační cyklus

    • Animace po linii

    • Animace kamery



    Dynamická animace (fyzikální)




    • Simulace

    • Kolize

    • Animace částicových efektů



    Renderování




    • Základní typy osvětlení

    • Barva a intenzita světel

    • Úbytek světla

    • Vytvoření denního osvětlení

    • Úpravy materiálů

    • Vzhled efektů

    • Dávkové renderování

    • Nastavení finálního výstupu




    [Kurz] Obsah kurzu/školení...


    Pro koho je kurz určen



    • Kurz Autodesk Maya je určen zejména novým uživatelům v oblasti 3d grafiky, kteří chtějí vytvářet 3d modely, textury a materiály, virtuální prostředí a animace.





    Studijní materiály



    • CZ literatura není dostupná




    • Doporučujeme volitelně za příplatek AOTG – oficiální Autodesk tréninkové materiály – nutno objednat předem (materiály jsou v ENG jazyce, včetně praktických příkladů, kontaktujte nás)







    • Časopis IT CAD (.cad.cz) – mediální partner




    Autodesk Certifikace – staňte se profesionálem!
    Po celou dobu kurzu je pro vás připraveno bohaté občerstvení a kvalitní káva.


    Přehled kurzu
    Navigace ve 3d prostoru (úvod)




    • Prostředí programu Maya

    • Vytvoření Maya projektu

    • Práce se soubory

    • Typy zobrazení a výběrů

    • Transformace objektů

    • Používání komponent

    • Objekty ve scéně

    • Skupiny a řídící objekty

    • Hotbox menu



    Modelování (úvod)




    • Vytvoření referenčních podkladů

    • Polygonální modelování

    • Využití symetrie

    • Křivkové (NURMBS) modelování

    • Hierarchie modelu

    • Sochařské nástroje



    Materiály a textury (úvod)




    • Základní práce s materiály

    • Využití materiálových kanálů

    • Přiřazení více materiálů k objektu

    • Procedurální textury

    • Základní práce s UV

    • Použití textur

    • Přidání nerovností a materiálových efektů





    ZDARMA INDIVIDUÁLNÍ KONZULTACE PO UKONČENÍ KURZU

    #


    Rigování (vytváření animačních ovladačů)




    • Kontrolní objekty a skupiny

    • Práce s těžištěm objektů a orientace (Pivot)

    • Vytváření ovladačů

    • Ovládání geometrie (Skinning)

    • Vytvoření ovladačů Inevrzní Kinematiky

    • Příprava ovladačů k animaci



    Animace




    • Nastavení animací

    • Klíčové snímky

    • Animační křivky

    • Animační cyklus

    • Animace po linii

    • Animace kamery



    Dynamická animace (fyzikální)




    • Simulace

    • Kolize

    • Animace částicových efektů



    Renderování




    • Základní typy osvětlení

    • Barva a intenzita světel

    • Úbytek světla

    • Vytvoření denního osvětlení

    • Úpravy materiálů

    • Vzhled efektů

    • Dávkové renderování

    • Nastavení finálního výstupu





    ODKAZ: https://www.skoleni-kurzy.eu/kurz-58559



    Poslední aktualizace: 2024-01-01 16:04:19

    NICOM, a.s.
    skoleni-kurzy.eu